Обмін і повернення товару протягом 14 днів після покупки

Відповідно до  Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право на обмін або повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки (отримання товару на відділенні). Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні та не має слідів використання. Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин. Не підлягають обміну (поверненню) товари належної якості, перелік яких затверджений постановою КМУ від 19.03.94 р № 172.

Покупець, при бажанні обміняти або повернути товар в магазин, зобов'язаний зберегти:

  • Товарний чек;
  • Повний комплект товару;
  • Цілісність, неушкодженість і всі частини упакування;
  • Ярлики, заводські плівки;
  • Заводські маркування.


Зверніть увагу.  Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на відсутність пошкоджень та повну комплектацію.  
Ми не можемо гарантувати розв'язання спірних питань на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.  
 

Повернення або обмін товару відбувається в нашому інтернет-магазині в декілька простих кроків:

 

  1. Покупець попередньо звертається до нас за контактними телефонами магазину або в Viber, Telegram про те, що хоче зробити повернення / обмін купленого товару;
  2. Менеджер відділу підтримки ідентифікує Ваше замовлення і додатково інформує про правила процедури;
  3. Будь-яке повернення або обмін товару проводитися через доставку «Нова Пошта»;
  4. Покупець відправляє товар кур'єрською службою «Нова Пошта», вклавши до посилки чек (рахунок) від нашого магазину, який клієнт отримав при покупці;
  5. При отриманні відправлення від клієнта, ми перевіряємо чи всі правила обміну / повернення дотримані та виносимо рішення, інформуючи про це клієнта телефоном;
  6. Всі витрати на доставку та комісії за грошові перекази при поверненні / обміні товару сплачує покупець;
  7. Перед відправленням товару, будь ласка, ознайомтеся з умовами повернення / обміну відповідно до  "Закону України "Про захист прав споживачів"

Якщо, згідно з законодавством, всі умови обміну / повернення товару дотримані:

  • Ми здійснюємо заздалегідь обумовлений обмін товару через доставку службою «Нова Пошта»;
  • Або ж заздалегідь обумовлене повернення товару та грошових коштів покупцеві зручним йому способом.

Зверніть увагу! Якщо повернення оформлюється не на весь набір, а лише на один або кілька товарів з комплекту, то знижка, яка поширювалася на весь набір або комплект, анулюється.
Ціна товару, на який не оформлюється повернення, розглядається як роздрібна.


Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає в продажу, Ви можете:

  • придбати будь-який інший товар з асортименту магазина (з перерахунком вартості);
  • обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару до продажу;
  • повернути виріб і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції.

 


Чим простіше, тим краще!

Команда NIIMBOT